Regulamin
REGULAMIN PROGRAMU „NOWY ŚWIAT”
Obowiązuje: od dnia: 1 czerwca 2025 roku.Okres ważności Punktów Lojalnościowych: od 1 czerwca 2025 do 31 grudnia 2025 roku.
§ 1. TERMINOLOGIA I OBJAŚNIENIA
Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych terminów, o ile kontekst ich użycia nie wskazuje inaczej:
1.1. Organizator – Podmiot odpowiedzialny za prowadzenie Programu „NOWY ŚWIAT” tj. WOMAK Alfa Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 240 lok. 2.5, 53-235 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000190466, NIP 897-16-92-329, kapitał zakładowy: 15 000 000,00 zł.
1.2. Program (także Program Lojalnościowy) – zespół działań i mechanizmów marketingowych prowadzonych pod hasłem „ PROGRAM „NOWY ŚWIAT", premiujących dokonywanie zakupów w Centrum Handlowym Galeria „Nowy Świat" oraz u Partnerów Programu, funkcjonujący zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym Regulaminie.
1.3. Uczestnik Zarejestrowany – osoba fizyczna posiadająca podstawowy poziom uczestnictwa w Programie, która dokonała formalnej rejestracji i otrzymała Standardową Kartę Stałego Klienta Centrum Handlowego Galerii Nowy Świat, która umożliwia gromadzenie Punktów Lojalnościowych, lecz bez możliwości ich wymiany na Prezenty lub Kupony do czasu aktywacji Konta Premium.
1.4. Uczestnik Premium – osoba fizyczna posiadająca rozszerzony poziom uczestnictwa w Programie, która oprócz formalnej rejestracji aktywowała Konto Wirtualne, posiada fizyczną i/lub Wirtualną Kartę Stałego Klienta Galerii Nowy Świat oraz może w pełni korzystać ze wszystkich funkcjonalności Programu, w tym gromadzić oraz wymieniać Punkty Lojalnościowe na Prezenty lub Kupony.
1.5. Karta Stałego Klienta - karta oferowana przez Organizatora występująca w następujących rodzajach:
1.5.1.Karta Standardowa – fizyczny identyfikator w formie karty z unikalnym numerem i oznaczeniem logo Galerii Nowy Świat, wydawany Uczestnikom, służący do identyfikacji w Programie oraz dostępu do podstawowych usług.
1.5.2. Karta Wirtualna – cyfrowy identyfikator w formie kodu QR, dostępny po zalogowaniu do Konta Wirtualnego lub Aplikacji Mobilnej, przypisany do określonego Uczestnika, pełniący analogiczne funkcje co Karta Standardowa, ale z dostępem do rozszerzonych usług.
1.5.3. Karta Specjalna – karta oznaczona specjalnym logo Centrum Handlowego Galerii Nowy Świat, wydawana na warunkach określonych w odrębnych regulaminach.
1.6. Centrum Handlowe Galeria „Nowy Świat” - przy ul. Krakowskiej 20, 35-111 w Rzeszowie.
1.7. Grupa Womak – zbiór podmiotów gospodarczych powiązanych kapitałowo z Organizatorem.
1.8. Partner – podmiot gospodarczy współpracujący z Organizatorem w ramach Programu, oferujący swoje towary lub usługi Uczestnikom na preferencyjnych warunkach.
1.9. Placówka Partnera – fizyczna lokalizacja sklepu lub punktu usługowego, w której Partner oferuje swoje towary lub usługi w ramach Programu.
1.10. Punkt Informacyjny - miejsce fizyczne wskazane przez Organizatora lub Partnera, za pośrednictwem którego Uczestnicy Programu mogą uzyskać szczegółowe informacje dotyczące zasad udziału w Programie oraz przewidzianych w Programie promocji, nagród i terminów, a także zgłaszać pytania lub ewentualne reklamacje. Punkt Informacyjny mieści się na poziomie 0 w Centrum Handlowym Galeria „Nowy Świat” przy ul. Krakowskiej 20, 35-111 w Rzeszowie.
1.11. Katalog Programu („Katalog") – zestawienie aktualnie dostępnych Prezentów i Kuponów wraz z przypisaną im wartością punktową, udostępniane na Stronie Internetowej, Koncie Wirtualnym lub w Aplikacji Mobilnej.
1.12. Oferta Punktowa Programu – zbiór zasad określających sposób przyznawania Punktów Lojalnościowych w określonym czasie, za określone aktywności lub zakupy, który może być modyfikowany przez Organizatora w trakcie trwania Programu.
1.13. Prezent – korzyść rzeczowa lub usługowa przyznawana Uczestnikowi w zamian za zgromadzone Punkty Lojalnościowe, zgodnie z aktualnym Katalogiem Programu.
1.14. Kupon – dokument wydawany Uczestnikowi w ramach akcji marketingowych lub w zamian za Punkty Lojalnościowe, uprawniający do uzyskania określonej zniżki na wskazane w nim towary lub usługi.
1.15. Rabat – obniżenie ceny towaru lub usługi dla Uczestników Programu, oferowane przez Organizatora lub Partnerów na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
1.16. Punkty Lojalnościowe – jednostki przyznawane Uczestnikom za aktywności w ramach Programu, podlegające wymianie na Prezenty według zasad określonych w Regulaminie. Uczestnik może mieć nieograniczoną liczbę Punktów Lojalnościowych, aczkolwiek w ciągu każdych 12 miesięcy uczestnictwa w Programie, Uczestnik może wymienić maksymalnie 2000 Punktów Lojalnościowych.
1.17. Saldo Punktowe – łączna liczba ważnych Punktów Lojalnościowych zgromadzonych przez Uczestnika, którymi może on dysponować.
1.18. Formularz rejestracyjny – dokument wypełniany przez osobę przystępującą do Programu, zawierający niezbędne dane osobowe oraz oświadczenia dotyczące zgód.
1.19. Strona Internetowa – serwis internetowy pod adresem www.karta.galeria-nowyswiat.pl zawierający informacje o Programie, Katalog, panel logowania do Konta Wirtualnego oraz inne funkcjonalności związane z Programem.
1.20. Konto Wirtualne – indywidualny profil Uczestnika Premium dostępny po zalogowaniu na Stronie Internetowej lub w Aplikacji Mobilnej, umożliwiający zarządzanie uczestnictwem w Programie.
1.21. Aplikacja Mobilna – oprogramowanie przeznaczone do instalacji i użytkowania na urządzeniach mobilnych (takich jak smartfony i tablety), które jest w trakcie tworzenia i którego celem będzie umożliwienie Uczestnikom korzystania z wybranych funkcji i usług oferowanych przez Organizatora w ramach Programu. Korzystanie z Aplikacji Mobilnej nie będzie obowiązkowe na cele skorzystania z Programu. Oprogramowanie to będzie dostępne z chwilą ogłoszenia jego publikacji lub możliwości pobrania aplikacji mobilnej o nazwie „Nowy Świat". Zakres funkcjonalności Aplikacji Mobilnej, wymagania techniczne oraz zasady korzystania z niej zostaną określone i udostępnione po zakończeniu procesu jej tworzenia i opublikowaniu odpowiedniej wersji Aplikacji Mobilnej.
1.22. Infolinia – telefoniczne centrum obsługi Uczestników Programu, udzielające informacji oraz przyjmujące zgłoszenia i reklamacje pod numerem: +48 17 717 90 01 lub 730 841 760.
1.23. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
1.24. Polityka Ochrony Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych Uczestników Programu, dostępny na Stronie Internetowej.
§ 2. INFORMACJE PODSTAWOWE O PROGRAMIE
2.1. Głównym celem Programu jest nagradzanie Uczestników jako klientów (Prezentami, Kuponami, Rabatami) za zakupy dokonywane w Centrum Handlowym Galerii „Nowy Świat" w Rzeszowie oraz u Partnerów Programu, po spełnieniu warunków określonych w niniejszym Regulaminie.
2.2. Program służy również celom promocyjnym i reklamowym Centrum Handlowego Galerii „Nowy Świat" oraz promocji oferty handlowej i usługowej Partnerów, skierowanym zarówno do aktualnych, jak i potencjalnych klientów.
§ 3. PRZYSTĄPIENIE DO PROGRAMU I WARUNKI UCZESTNICTWA
3.1. Program jest skierowany wyłącznie do pełnoletnich osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadających adres korespondencyjny na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym również do cudzoziemców spełniających powyższe kryteria.
3.2. Aby przystąpić do Programu, należy osobiście złożyć wypełniony Formularz rejestracyjny w Punkcie Informacyjnym Centrum Handlowego Galeria „Nowy Świat" przy ul. Krakowskiej 20 w Rzeszowie (35-111). Organizator może określić w odrębnych regulaminach alternatywne sposoby przystąpienia do Programu.
3.3. Skuteczne przystąpienie do Programu wymaga:
a) otrzymania i wypełnienia oryginalnego Formularza rejestracyjnego w Punkcie Informacyjnym;
b) czytelnego wypełnienia wszystkich obowiązkowych pól formularza prawdziwymi danymi osobowymi i kontaktowymi;
c) podania aktualnego numeru telefonu komórkowego, który będzie służył do autoryzacji poprzez kody SMS;
d) zaznaczenia wszystkich wymaganych zgód marketingowych oraz zgód na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z postanowieniami RODO;
e) własnoręcznego i czytelnego podpisania Formularza rejestracyjnego.
3.4. Z chwilą spełnienia wszystkich warunków wymienionych w pkt 3.3, osoba przystępująca do Programu uzyskuje status Uczestnika Zarejestrowanego.
3.5. Aby uzyskać status Uczestnika Premium i dostęp do Konta Wirtualnego, Uczestnik Zarejestrowany musi dodatkowo podać:
a) adres e-mail;
b) cztery ostatnie cyfry numeru PESEL.
3.6. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i aktualność podanych danych. W przypadku ich zmiany, Uczestnik powinien niezwłocznie poinformować o tym Organizatora osobiście w Punkcie Informacyjnym lub poprzez aktualizację danych w Koncie Wirtualnym, jeśli posiada do niego dostęp.
3.7. Przystąpienie do Programu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
§ 4. REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
4.1. Uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału w Programie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie.
4.2. Oświadczenie o rezygnacji należy złożyć osobiście w Punkcie Informacyjnym Centrum Handlowego Galerii „Nowy Świat" na formularzu udostępnionym przez Organizatora, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
4.3. Skutkiem rezygnacji z uczestnictwa w Programie jest:
a) utrata dostępu do wszystkich akcji promocyjnych, Prezentów, Rabatów i Kuponów oferowanych w ramach Programu;
b) utrata dostępu do Konta Wirtualnego wraz ze wszystkimi jego funkcjonalnościami, historią transakcji i zgromadzonymi informacjami;
c) bezpowrotne usunięcie wszystkich zgromadzonych Punktów Lojalnościowych;
d) brak możliwości ponownego założenia konta w Programie bez wyraźnej zgody Organizatora.
4.4. Po rezygnacji z uczestnictwa wszystkie dane osobowe Uczestnika zostaną usunięte niezwłocznie po wygaśnięciu ewentualnych wzajemnych roszczeń i będą przetwarzane wyłącznie dla celów związanych z ustaleniem, dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami bądź w innych celach określonych w informacjach o ochronie danych.
4.5. Organizator ma prawo do weryfikacji tożsamości osoby składającej oświadczenie o rezygnacji z uczestnictwa w Programie.
§ 5. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
5.1. Administratorem danych osobowych Uczestników Programu jest WOMAK Alfa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 240 lok. 2.5. Dane są współadministrowane przez pozostałe spółki z Grupy Womak wskazane w ustępie poniżej.
5.2. Dane osobowe będą współadmnistrowane przez następujące pozostałe Spółki grupy kapitałowej Womak: Womak Holding spółka akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, Womak Holding spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, Womak Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, Womak Delta spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, Galeria Rynek spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, Lejdis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, Womak Lambda spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, Womak Omega spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, Womak Sigma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, Womak Theta spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu oraz VIKTOR Oppenheim Haus gemeinnützige SE (europejska spółka akcyjna) z siedzibą w Berlinie (Współadministratorzy);
5.3. Administratorem można skontaktować się w następujący sposób – pisemnie na adres: ul. Grabiszyńska 240 lok. 2.5, 53-235 Wrocław bądź elektronicznie na adres e-mail: rodo@womak.pl.
5.4. Uczestnik Programu składając własnoręczny podpis na formularzu rejestracyjnym wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej jako RODO, w postaci:
a) IMIENIA I NAZWISKA,
b) ULICY, NUMERU BUDYNKU/MIESZKANIA, KODU POCZTOWEGO, MIEJSCOWOŚCI, WOJEWÓDZTWA, KRAJU,
c) ROKU URODZENIA,
d) NUMERU TELEFONU KOMÓRKOWEGO,
e) ADRESU E-MAIL,
f) NUMERÓW REJESTRACYJNYCH POJAZDÓW,
g) NUMERÓW IP,
h) PŁCI.
5.5. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są w następujących celach:
a) Przetwarzanie w celu rejestracji uczestnika i obsługi jego uczestnictwa w Programie, przetwarzanie w celu naliczania, rozliczania i ewidencji Punktów Lojalnościowych oraz realizacji korzyści przyznawanych w zamian za Punkty Lojalnościowe (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
b) Przetwarzanie w celu obsługi zgłoszeń, wniosków i reklamacji uczestników Programu (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b i lit. f RODO).
c) Przetwarzanie w celu prowadzenia komunikacji marketingowej, w tym przesyłania informacji o ofertach, promocjach i wydarzeniach – na podstawie zgody uczestnika, Przetwarzanie w celu profilowania marketingowego na podstawie historii aktywności Uczestnika – na podstawie zgody (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
d) Przetwarzanie w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w tym obowiązków podatkowych i rachunkowych związanych z rozliczeniem Programu (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
e) Przetwarzanie w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami oraz przeciwdziałania nadużyciom i oszustwom w Programie oraz dla celów statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5.6. Dane osobowe mogą być udostępniane Współadministratorom oraz podmiotom przetwarzającym w zakresie obsługi informatycznej, przechowywania danych cyfrowych i dostarczania oprogramowania, ale nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
5.7. Każdy Uczestnik Programu ma prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
d) przenoszenia danych;
e) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, jeśli dane przetwarzane są na podstawie zgody;
f) wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5.8. Podanie danych osobowych w celu uczestnictwa w Programie jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji tego celu. Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia Programu lub cofnięcia zgody przez Uczestnika (rezygnacji z udziału w Programie) – w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
5.9. Podanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne i niezależne od zgody na uczestnictwo w Programie. Dane te będą przetwarzane do czasu zakończenia Programu lub cofnięcia zgody, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
5.10. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, a po tym czasie – przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń bądź dla wykonania celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Wszystkie dane osobowe są zabezpieczane przed nieuprawnionym dostępem i przetwarzane zgodnie z przepisami RODO.
5.11. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być: Współadministratorzy, podmioty przetwarzające, świadczące na rzecz Administratora lub Współadministratorów usługi w zakresie obsługi informatycznej, przechowywania danych cyfrowych, dostawcy oprogramowania, podmioty uczestniczące w obsłudze korespondencji, dostawcy usług telekomunikacyjnych;
5.12. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar EOG.
§ 6. RODZAJE I FUNKCJE KART W PROGRAMIE
6.1. W ramach Programu funkcjonują następujące rodzaje kart:
a) Karta Standardowa – wydawana każdemu Uczestnikowi Zarejestrowanemu;
b) Karta Wirtualna – dostępna dla Uczestników Premium z aktywnym Kontem Wirtualnym;
c) Karty Specjalne – wydawane na zasadach określonych w odrębnych regulaminach.
6.2. Zasady posiadania kart:
a) Uczestnik Zarejestrowany może posiadać jednocześnie tylko jedną aktywną Kartę Standardową;
b) Uczestnik Premium może posiadać jednocześnie jedną Kartę Standardową i jedną Kartę Wirtualną, przy czym obie karty są przypisane do tego samego konta;
c) w przypadku posiadania więcej niż jednej Karty Standardowej przez jednego Uczestnika, Organizator ma prawo uznać za ważną wyłącznie kartę wydaną najpóźniej, a pozostałe karty zablokować.
6.3. Uprawnienia związane z kartami:
a) Karta Standardowa (Uczestnik Zarejestrowany) uprawnia do:
• udziału w dedykowanych akcjach promocyjnych;
• otrzymywania Rabatów u Partnerów Programu;
• odbioru dedykowanych Prezentów i Kuponów;
• gromadzenia Punktów Lojalnościowych (bez możliwości ich wymiany);
• korzystania z wybranych usług premium.
b) Karta Standardowa i Wirtualna (Uczestnik Premium) uprawnia dodatkowo do:
• udziału we wszystkich akcjach promocyjnych;
• dostępu do Konta Wirtualnego przez Stronę Internetową lub Aplikację Mobilną;
• odbierania Prezentów, Rabatów i Kuponów;
• wymiany zgromadzonych Punktów Lojalnościowych na Prezenty lub Kupony;
• pełnego dostępu do wszystkich usług premium.
6.4. Status prawny kart:
a) wszystkie karty wydane w ramach Programu pozostają własnością Organizatora;
b) żadna z kart nie jest kartą kredytową, bankomatową ani płatniczą;
c) karta jest ważna od momentu wydania do czasu:
• zakończenia uczestnictwa w Programie;
• zablokowania karty zgodnie z Regulaminem;
• utraty statusu aktywnego w inny sposób określony w Regulaminie.
6.5. Zasady korzystania z kart:
a) karta może być używana wyłącznie przez Uczestnika, na którego została zarejestrowana;
b) Organizator ma prawo weryfikować tożsamość osoby posługującej się kartą;
c) Karta Wirtualna może być używana wyłącznie przez Uczestnika Premium z dostępem do Konta Wirtualnego.
§ 7. POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU UTRATY LUB USZKODZENIA KARTY
7.1. W przypadku uszkodzenia, zgubienia, zniszczenia lub kradzieży Karty Standardowej, Uczestnik powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt Organizatorowi, co spowoduje zablokowanie karty.
7.2. Aby otrzymać nową Kartę Standardową, Uczestnik musi złożyć odpowiednią reklamację w Punkcie Informacyjnym Galerii Nowy Świat, a w przypadku uszkodzenia – dostarczyć również uszkodzoną kartę.
7.3. Wymiana Karty Standardowej i przeniesienie Salda Punktowego jest możliwe wyłącznie po przedstawieniu uszkodzonej karty lub, w przypadku jej braku, dokumentu tożsamości potwierdzającego dane właściciela karty.
7.4. W przypadku utraty dostępu do Konta Wirtualnego, (gdy standardowa procedura odzyskiwania hasła nie przynosi efektu), Uczestnik może zgłosić się do Punktu Informacyjnego z prośbą o wydanie hasła zastępczego. Warunkiem wydania hasła zastępczego jest weryfikacja tożsamości Uczestnika na podstawie dokumentu tożsamości.
§ 8. GROMADZENIE PUNKTÓW LOJALNOŚCIOWYCH
8.1. Uprawnieni do zbierania Punktów Lojalnościowych są wszyscy Uczestnicy Programu, przy czym:
a) Uczestnik Zarejestrowany może gromadzić Punkty Lojalnościowe, ale bez możliwości ich wymiany na Prezenty lub Kupony do czasu aktywacji Konta Wirtualnego;
b) Uczestnik Premium może gromadzić punkty oraz wymieniać je na Prezenty lub Kupony zgodnie z aktualnym Katalogiem.
8.2. Punkty Lojalnościowe można otrzymać:
a) za zakup towarów lub usług zgodnie z Ofertą Punktową Programu;
b) w ramach akcji promocyjno-marketingowych niezwiązanych bezpośrednio z zakupami;
c) jednorazowo w formie punktów powitalnych przy przystąpieniu do Programu (jeśli takie są przewidziane w aktualnej ofercie).
8.3. Procedura przyznawania punktów:
a) aby otrzymać Punkty Lojalnościowe, Uczestnik musi zgłosić taki zamiar pracownikowi Punktu Informacyjnego oraz okazać swoją Kartę Standardową lub kod QR Karty Wirtualnej;
b) w zależności od warunków aktualnej Oferty Punktowej, Uczestnik może zostać poproszony o przedstawienie dowodu zakupu lub innych wymaganych dokumentów;
c) po spełnieniu wszystkich wymogów, punkty zostaną dodane do Salda Punktowego w ciągu 24 godzin;
d) nieokazanie karty lub niespełnienie innych wymaganych warunków skutkuje odmową przyznania Punktów Lojalnościowych.
8.4. Dokumenty uprawniające do przyznania Punktów Lojalnościowych (np. dowody zakupu, paragony, faktury itp.) są każdorazowo oznaczane specjalną pieczątką potwierdzającą ich rozliczenie punktami, co uniemożliwia ponowne naliczenie punktów za ten sam zakup.
8.5. Punkty są przyznawane wyłącznie za transakcje opłacone w całości „z góry" gotówką, kartą płatniczą, BLIK-iem lub kartą przedpłaconą. Transakcje z odroczonym terminem płatności nie kwalifikują się do przyznania punktów.
8.6. Punkty Lojalnościowe zachowują ważność do 31 grudnia 2025 roku. Po upływie tego terminu niewykorzystane punkty automatycznie wygasają.
8.7. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że punkty zostały przyznane nieprawidłowo (np. za fikcyjne zakupy, za dowody zakupu nienależące do Uczestnika lub przyznane osobom nieuprawnionym), Organizator ma prawo wstrzymać możliwość ich wymiany do czasu wyjaśnienia sytuacji.
8.8. W przypadku zwrotu towaru lub reklamacji usługi, za które przyznano punkty, punkty te podlegają anulowaniu. Uczestnik jest zobowiązany zgłosić Organizatorowi (zgłoszenia przyjmuje Punkt Informacyjny Galerii Nowy Świat) dokonanie zwrotu towaru i udostępnić swoją kartę w celu skorygowania Salda Punktowego.
W przypadku niezgłoszenia zwrotu zakupionego towaru w dniu jego zwrotu, za który zostały przyznane Punkty Lojalnościowe, Organizator ma prawo do zawieszenia konta Uczestnika.
8.9. Punkty Lojalnościowe można wykorzystać wyłącznie w sposób określony w niniejszym Regulaminie i nie podlegają one wymianie na gotówkę.
8.10. Uczestnicy mogą zbierać punkty wyłącznie za zakupy u Partnerów prowadzących działalność na terenie Centrum Handlowego Galerii „Nowy Świat" na zasadach określonych w Regulaminie.
§ 9. WYMIANA PUNKTÓW NA PREZENTY I KUPONY
A. Zasady ogólne
9.1. Punkty Lojalnościowe mogą być wymieniane wyłącznie przez Uczestników Premium na Prezenty lub Kupony oferowane w aktualnym Katalogu Programu, zgodnie z określoną tam wartością punktową.
9.2. Katalog Programu jest dostępny na Stronie Internetowej oraz w Aplikacji Mobilnej i obowiązuje w określonym tam terminie lub do wyczerpania zapasów oferowanych Prezentów lub Kuponów.
9.3. Uczestnik Premium może wymienić punkty na Prezenty lub Kupony, jeśli:
a) posiada ważną Kartę Standardową lub Wirtualną;
b) zgromadził wystarczającą liczbę Punktów Lojalnościowych wymaganą dla danego Prezentu lub Kuponu;
c) nie przekroczył limitu 2000 punktów wymienionych na Prezenty lub Kupony w danym roku kalendarzowym.
9.4. Wymiana punktów powoduje automatyczne obniżenie Salda Punktowego o liczbę punktów przypisaną danemu Prezentowi lub Kuponowi w Katalogu.
9.5. Organizator zastrzega sobie prawo do wstrzymania oferowania lub wycofania z Katalogu dowolnego Prezentu lub Kuponu w przypadku:
a) zagrożenia bezpieczeństwa Uczestników lub innych osób;
b) wymogu wynikającego z przepisów prawa;
c) ryzyka naruszenia dobrego imienia Organizatora lub osoby trzeciej;
d) wyczerpania nakładu Prezentu lub Kuponu.
B. Zamawianie i odbiór Prezentów lub Kuponów
9.6. Prezenty i Kupony mogą być:
a) dostępne bezpośrednio w Punkcie Informacyjnym Galerii Nowy Świat bez wcześniejszego zamawiania (dotyczy to Prezentów i Kuponów oznaczonych w Katalogu jako „dostępny na miejscu”).
b) dostępne wyłącznie na zamówienie złożone przez Konto Wirtualne lub Aplikację Mobilną (oznaczone jako „dostępny na zamówienie”).
9.7. Zamówione Prezenty lub Kupony są przygotowywane wyłącznie do odbioru osobistego w Punkcie Informacyjnym Galerii Nowy Świat. W przypadku Prezentów w formacie treści cyfrowych (np. ebook, muzyka, grafiki itp.) niezapisane na nośniku materialnym, sposób ich udostępnienia określa Katalog lub oferta specjalna.
9.8. Organizator zobowiązuje się wydać zamówiony Prezent lub Kupon w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, chyba że z Uczestnikiem Premium uzgodniono inny termin, a Uczestnik Premium jest zobowiązany do odbioru Prezentu lub Kuponu w terminie 7 dni od daty otrzymania powiadomienia o gotowości do odbioru.
Zamówienie „gotowe do odbioru”, które nie zostanie odebrane w terminie 7 dni będzie anulowane przez Organizatora, a punkty za zamówienie zostaną zwrócone na konto Uczestnika Premium.
9.9. Przy odbiorze Prezentu lub Kuponu Uczestnik Premium jest zobowiązany potwierdzić jego odbiór.
9.10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność realizacji zamówienia spowodowaną:
a) wyczerpaniem zapasów Prezentów lub Kuponów (Organizator zobowiązuje się oznaczyć trwałą bądź przejściową niedostępność Prezentu bądź Kuponu niezwłocznie po zaistnieniu takiego stanu rzeczy);
b) zakończeniem akcji promocyjnej;
c) upływem terminu ważności Katalogu;
d) innymi okolicznościami niezależnymi od Organizatora.
9.11. W przypadku niemożności realizacji zamówienia Organizator:
a) niezwłocznie poinformuje o tym Uczestnika Premium;
b) zwróci wszystkie pobrane punkty na Konto Wirtualne Uczestnika;
c) może zaproponować Prezent lub Kupon zastępczy albo wymianę na inny dostępny Prezent lub Kupon.
9.12. Odpowiedzialność Organizatora ogranicza się wyłącznie do zwrotu Punktów Lojalnościowych. Organizator nie odpowiada za ewentualne utracone korzyści, koszty zastępcze, zadośćuczynienie czy roszczenia odszkodowawcze.
C. Realizacja Kuponów u Partnerów
9.13. W przypadku Kuponów realizowanych u Partnerów, Organizator odpowiada wyłącznie za ich honorowanie przez Partnera, natomiast za jakość towarów lub usług nabytych z wykorzystaniem Prezentu/ Kuponu odpowiada Partner zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zawartą umową.
§ 10. OFERTY I KARTY SPECJALNE
10.1. Organizator lub Partner może w dowolnym momencie trwania Programu wprowadzać Oferty lub Karty Specjalne, które obowiązują niezależnie od standardowej Oferty Punktowej lub Katalogu.
10.2. Szczegóły każdej Oferty lub Karty Specjalnej określają:
a) niniejszy Regulamin;
b) materiały informacyjne dotyczące danej oferty (np. SMS-y, e-maile, plakaty, ulotki);
c) Regulamin Oferty lub Karty Specjalnej, jeżeli został wydany.
10.3. Oferty lub Karty Specjalne mogą być komunikowane poprzez Stronę Internetową, Aplikację Mobilną, wiadomości SMS, e-maile, materiały drukowane lub w inny sposób określony przez Organizatora.
10.4. Oferta lub Karta Specjalna obowiązuje wyłącznie w czasie określonym w materiałach informacyjnych i w Regulaminie Oferty lub Karty Specjalnej (jeśli taki istnieje).
10.5. O ile w zasadach Oferty lub Karty Specjalnej nie wskazano inaczej, punkty przyznawane w ramach tej oferty lub karty nie łączą się z punktami przewidzianymi w standardowej Ofercie Punktowej za te same towary lub usługi.
§ 11. ODSTĄPIENIE OD UMOWY WYMIANY PUNKTÓW NA PREZENTY LUB KUPONY
11.1. Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy dotyczącej wymiany punktów na Prezent bez podawania przyczyny w terminie 14 dni liczonych od odbioru zamówienia w przypadku:
a) zamówienia Prezentu lub Kuponu na zasadach określonych w Regulaminie;
b) zawarcia umowy poprzez Stronę Internetową lub Aplikację Mobilną;
c) umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
11.2. Prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone lub ograniczone w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
11.3. Zgodnie z art. 38 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia jest wyłączone dla umów:
a) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
k) zawartej w drodze aukcji publicznej;
l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
m) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi stosowne potwierdzenie,
11.4. Aby zachować termin do odstąpienia, należy wysłać oświadczenie:
• drogą elektroniczną na adres: karta@galeria-nowyswiat.pl,
• lub dostarczyć je osobiście w Punkcie Informacyjnym Galerii Nowy Świat, ul. Krakowska 20, Rzeszów,
przed upływem terminu 14 dni wskazanego w pkt. 11.1.
11.5. W przypadku skutecznego odstąpienia umowę uważa się za niezawartą, a Organizator zwraca Uczestnikowi wszystkie wydane punkty w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu i fizycznym (jeśli to możliwe) zwrocie wydanych Prezentów/Kuponów.
11.6. Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
§ 12. RABATY UDZIELANE PRZEZ PARTNERÓW
12.1. Uczestnik Programu ma prawo do uzyskania Rabatu u Partnera po okazaniu ważnej Karty Standardowej lub Wirtualnej, na zasadach określonych w Regulaminie.
12.2. Rabaty oferowane w ramach Programu nie łączą się z innymi rabatami, promocjami, wyprzedażami i obniżkami cen dostępnymi u Partnera. W przypadku, gdy u Partnera obowiązuje inna promocja, Uczestnik ma prawo wyboru, z której zniżki chce skorzystać.
12.3. Za udzielenie Rabatu przy użyciu Karty Stałego Klienta u Partnera odpowiedzialność wobec Uczestnika ponosi Organizator. Natomiast za jakość towarów lub usług nabytych z wykorzystaniem Rabatu odpowiada Partner, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zawartą z Uczestnikiem umową.
12.4. Aktualna lista rabatów udzielanych przez Partnerów znajduje się na Stronie internetowej Programu pod adresem: https://karta.galeria-nowyswiat.pl/rabaty-partnerow
§ 13. KANAŁY KOMUNIKACJI I OBSŁUGI PROGRAMU
13.1. Informacje o Programie dostępne są za pośrednictwem:
a) Infolinii pod numerem +48 17 717 90 01 lub 730 841 760 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora);
b) Strony Internetowej www.karta.galeria-nowyswiat.pl;
c) Aplikacji Mobilnej „Nowy Świat" (jeśli została udostępniona);
d) Punktu Informacyjnego w Galerii „Nowy Świat".
13.2. W celach bezpieczeństwa, podczas kontaktu telefonicznego Infolinia może przeprowadzić weryfikację tożsamości Uczestnika. W przypadku odmowy udzielenia informacji niezbędnych do weryfikacji, Organizator ma prawo odmówić realizacji dyspozycji.
13.3. Strona Internetowa zawiera aktualne informacje o Programie, Regulaminy, Ofertę Punktową, Katalog oraz Politykę Prywatności. .
13.4. Uczestnik Zarejestrowany może w dowolnym momencie rozszerzyć swoje uprawnienia do statusu Uczestnika Premium poprzez aktywację Konta Wirtualnego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
13.5. Organizator zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia dostępności Strony Internetowej, Konta Wirtualnego, Aplikacji Mobilnej lub innych systemów informatycznych w celu przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych, o czym poinformuje z odpowiednim wyprzedzeniem.
§ 14. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
A. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Programu
14.1. Reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu, w szczególności dotyczące przyznawania i wymiany punktów, realizacji Rabatów lub Kuponów, można zgłaszać:
a) pisemnie na adres Organizatora;
b) osobiście w Punkcie Informacyjnym Centrum Handlowego Galerii „Nowy Świat";
c) za pomocą formularza kontaktowego na Stronie Internetowej https://karta.galeria-nowyswiat.pl/index.php?route=information/contact lub w Aplikacji Mobilnej;
d) telefonicznie za pośrednictwem Infolinii (punkt 13.1. a.)
14.2. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację i kontakt z Uczestnikiem oraz określać przedmiot reklamacji.
14.3. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od daty ich otrzymania.
B. Reklamacje dotyczące wad Prezentów i Kuponów
14.4. Organizator ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne i prawne Prezentów i Kuponów zgodnie z przepisami o rękojmi.
14.5. W przypadku stwierdzenia wady Prezentu, Uczestnik może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu liczby Punktów Lojalnościowych wymienionych w zamian za Prezent;
b) odstąpić od umowy wymiany punktów na Prezent;
c) żądać wymiany Prezentu na wolny od wad;
d) żądać usunięcia wady.
14.6. Organizator może odmówić spełnienia żądania Uczestnika, jeżeli doprowadzenie Prezentu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Uczestnika jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.
14.7. Uczestnik nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
14.8. Uczestnik wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi jest zobowiązany dostarczyć wadliwy Prezent na koszt Organizatora do Punktu Informacyjnego Galerii „Nowy Świat" w Rzeszowie.
14.9. Organizator odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Prezentu.
14.10. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane w terminie 14 dni od zgłoszenia. Brak odpowiedzi w tym terminie uważa się za uznanie żądania Uczestnika za uzasadnione.
§ 15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
15.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak:
a) zmiany przepisów prawa lub wydanie orzeczenia przez uprawniony organ;
b) konieczność zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania Programu;
c) konieczność ochrony uzasadnionych interesów Uczestników;
d) wprowadzenie nowych lub rozszerzenie istniejących funkcjonalności Programu;
e) zaoferowanie korzystniejszych warunków uczestnictwa.
15.2. O zmianach Regulaminu Uczestnicy będą informowani co najmniej na 14 dni przed ich wprowadzeniem poprzez publikację na Stronie Internetowej i w Aplikacji Mobilnej, chyba że obowiązujące przepisy będą wymagały krótszego terminu.
15.3. Zmieniony Regulamin obowiązuje Uczestnika, jeśli Uczestnik nie zrezygnuje z uczestnictwa w Programie przed dniem wejścia w życie zmienionego Regulaminu.
15.4. W przypadku istotnego naruszenia postanowień Regulaminu przez Uczestnika, w szczególności punktów 3.1, 5.4 oraz potwierdzonego niewłaściwego zbierania punktów, o którym mowa w pkt 8.7, Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z Programu. Wykluczenie skutkuje zablokowaniem wszystkich kart, jednakże Uczestnik ma prawo wykorzystać zgodnie z Regulaminem punkty zebrane przed wykluczeniem.
15.5. Organizator ma prawo zakończyć Program z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku:
a) uruchomienia nowego Programu Lojalnościowego;
b) uruchomienia Programu Lojalnościowego we współpracy z podmiotem trzecim.
W takim przypadku dalsze zbieranie Punktów Lojalnościowych nie będzie możliwe w ramach obowiązującego Programu, a wymiana zgromadzonych punktów będzie możliwa do 6 miesięcy od dnia ogłoszenia informacji o zakończeniu Programu.
15.6. Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora, w Punkcie Informacyjnym Galerii „Nowy Świat" oraz na Stronie Internetowej.
15.7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 czerwca 2025 roku, zastępując wszelkie wcześniejsze regulaminy Programu Karty Stałego Klienta.
ZAŁĄCZNIK NR 1:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i złożyć w Punkcie Informacyjnym Galerii Nowy Świat tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Galeria „Nowy Świat" – Administracja IIIp Dział Marketingu
35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 20
e-mail: marketing@womak.pl
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy (niepotrzebne skreślić):
a) wymiany Punktów Lojalnościowych, na następujący Prezent/Kupon*:
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
b) Uczestnictwa w Programie „KARTA STAŁEGO KLIENTA GALERII NOWY ŚWIAT"
Data odbioru Prezentu/Kuponu* / zawarcia umowy*:
_____________________________________________________________________________________________________________
Imię i nazwisko Uczestnika Premium/osoby odstępującej od umowy:
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
Adres Uczestnika Zarejestrowanego/osoby odstępującej od umowy:
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
Data: ________________________________________________________________
____________________________________________________
Czytelny podpis
*Niepotrzebne skreślić.
ZAŁĄCZNIK NR 2:
WZÓR FORMULARZA REZYGNACJI Z PROGRAMU
(formularz ten należy wypełnić i złożyć w Punkcie Informacyjnym Galerii „Nowy Świat" tylko w przypadku chęci rezygnacji z uczestnictwa w Programie „KARTA STAŁEGO KLIENTA GALERII NOWY ŚWIAT")
Adresat:
Galeria „Nowy Świat" – Administracja IIIp
Dział Marketingu
35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 20
e-mail: karta@galeria-nowyswiat.pl
Niniejszym (wskazać wybrane – np. stawiając znak „X" w polu obok wybranej opcji):
A. Rezygnacja z Programu ze skutkiem natychmiastowym
□ rezygnuję z uczestnictwa w Programie ze skutkiem natychmiastowym
UWAGA: W razie wyboru tej opcji niezwłocznie po rezygnacji anulowane zostaną Punkty Lojalnościowe zgromadzone przez Uczestnika i niewykorzystane do czasu rezygnacji, a Karta Standardowa oraz Karta Wirtualna Uczestnika zostaną zablokowane a Konto Wirtualne oraz wszelkie udzielone dostępy usunięte. Organizator niezwłocznie usunie dane osobowe Uczestnika udostępnione dla celów Programu.
_____________________________________________________________________________________________________________
DANE OSOBY REZYGNUJĄCEJ Z UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
Imię i nazwisko osoby rezygnującej z uczestnictwa w Programie:
_____________________________________________________________________________________________________________
Nr Karty Standardowej: _______________________________________________
Nr Karty Wirtualnej: _______________________________________________
Adres osoby rezygnującej z uczestnictwa w Programie:
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
Data: ___________________ Czytelny podpis: _______________________________________